FAQ Bezorging - Veelgestelde vragen

Klantenservice

Telefoon: 085-8770251

E-mail: sherry@henryii.nl

Chatten: gebruik de chatfunctie rechtsonder in beeld

Bezorging

Wij proberen alle bestellingen binnen enkele werkdagen te bezorgen. Producten die op voorraad zijn, kunnen meestal binnen een werkdag worden bezorgd. Voor bezorgingen in het buitenland kan de levertijd oplopen.

Wij leveren vooral naar Nederland, maar ook bestellingen uit andere EU-landen nemen wij aan. Houd dan wel rekening met hogere bezorgkosten en langere levertijd.

De bezorgkosten worden berekend op basis van de grootte van de bestelling, afstand en spoed. De exacte bezorgkosten worden getoond, nadat je je adres hebt ingevuld op de bestelpagina.

Het is mogelijk je bestelling bij ons af te halen. Op deze manier hoef je sowieso geen bezorgkosten te betalen. Ophalen is mogelijk van dinsdag t/m zaterdag tussen 11:00 en 18:00 op Westduinweg 193, Den Haag.

Is je pakket niet op het aangekondigde tijdstip bezorgd? Mogelijk heeft de bezorging vertraging opgelopen, of is je pakket zoek geraakt. Dit kan bij pakketbezorgers als PostNL gebeuren tijdens drukke periodes. Soms komt het alsnog goed binnen enkele werkdagen. Als je contact opneemt met de klantenservice, dan zoeken wij het voor je uit. Dit kan via de chat of per telefoon en e-mail.

Wanneer er problemen zijn met de inhoud van je pakket, zullen we er alles aan doen om dit goed te maken. Als dit aan de hand is, kan je met ons chatten, bellen of e-mailen. We zullen de fout dan voor je herstellen.